Пошуковий запит: (<.>A=Мокіна С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Мокіна С. М. Методика оцінювання сили бренду роботодавця за точками контакту [Електронний ресурс] / С. М. Мокіна // Інноваційна економіка. - 2014. - № 1. - С. 132-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2014_1_24
|
2. |
Мокіна С. М. Моделі формування бренда роботодавця [Електронний ресурс] / С. М. Мокіна // Бізнес Інформ. - 2014. - № 7. - С. 389-398. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_7_69 Мета роботи - дослідження існуючих підходів до формування моделей бренда роботодавця. Проаналізовано та узагальнено моделі формування бренда роботодавця зарубіжними вченими. Здійснений аналіз дозволяє сформувати чітке уявлення щодо побудови процесу при наявності різних вихідних цілей та доступних ресурсів. Питання моделей бренда роботодавця є новим для вітчизняної наукової думки, тому запропонований аналіз є актуальним і корисним. Загалом, досліджено дев'ять моделей бренда роботодавця, у результаті чого виявлено, що за складовими вони відрізняються, але одна складова зустрічається у всіх підходах - ціннісна пропозиція співробітнику (або цінності бренда роботодавця). Кожна з моделей має право на існування, жодна не є достатньо повною та досконалою. Відповідно до цього подальший розвиток даної теми запропоновано проводити в напрямку розробки комплексної моделі бренда роботодавця.
|
3. |
Мокіна С. М. Вплив бренду роботодавця на зниження соціальних ризиків під час реструктуризації [Електронний ресурс] / С. М. Мокіна // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2013. - № 48. - С. 157-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2013_48_28 Зазначено, що сучасні умови нестабільності та невизначеності спонукають компанії шукати нові методи досягнення стабільності, ефективності та конкурентних переваг. Одним із таких методів є реструктуризація. Компанію та її діяльність розглянуто як систему. Тому реструктуризаційні зміни будь-якої складової системи викликають зміни інших складових, в тому числі і зміну системи управління персоналом. Соціальні ризики реструктуризації стосуються таких аспектів діяльності підприємства як зміни кадрової служби, кадрової політики, організаційної структури управління, кадрового потенціалу, системи навчання та розвитку персоналу. Запропоновано застосовувати такий інструмент, як бренд роботодавця, для зниження соціальних ризиків реструктуризації. Дану пропозицію підтверджено авторською розробленою таблицею - вплив бренду роботодавця на зниження соціальних ризиків залежно від виду реструктуризаційної діяльності. Відповідно до цього розроблено ключові напрямки управління брендом компанії як роботодавця в період реструктуризації.
|
4. |
Мокіна С. М. Підтримка привабливості компанії як роботодавця в аспекті соціальної реструктуризації [Електронний ресурс] / С. М. Мокіна // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2013. - № 49. - С. 184-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2013_49_35 Підтверджено актуальність підтримки привабливості компанії як роботодавця в період реструктуризаційних процесів. Від позитивного сприйняття та проведення реорганізаційних процедур персоналом буде залежати швидкість і результативність реструктуризації. Персонал компанії є найважливішим активом, тому в період будь-яких змін особливо гостро стоїть питання соціального аспекту реструктуризації. Розмежовано поняття "соціальної", "соціально-відповідальної" та "соціально-орієнтованої реструктуризації", наведено підходи до визначення поняття "соціальна реструктуризація". У результаті проведення соціальної реструктуризації підприємство одержує хорошу мотивованість працівників, високу ефективність діяльності та позитивну репутацію на ринку праці. Наведено дані глобальних досліджень, які відображають світові тенденції актуалізації брендингу компаній на ринку праці, та стан українських компаній щодо цього питання. Охарактеризовано критерії привабливості компанії на ринку праці. В результаті проведеного дослідження розроблено ряд рекомендацій щодо підтримки привабливості компанії як роботодавця в період проведення соціальної реструктуризації.
|
5. |
Мокіна С. М. Двоїста структура бренду компанії як роботодавця [Електронний ресурс] / С. М. Мокіна // Вісник Житомирського національного агроекологічного університету. - 2013. - № 1-2(2). - С. 124-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhnau_2013_1-2(2)__18
|
6. |
Мокіна С. М. Еволюція формування концепції бренду роботодавця [Електронний ресурс] / С. М. Мокіна // Економіка харчової промисловості. - 2014. - № 4. - С. 57-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2014_4_10
|
7. |
Мокіна С. М. Концептуальна модель побудови бренда роботодавця [Електронний ресурс] / С. М. Мокіна // Бізнес Інформ. - 2014. - № 9. - С. 353-357. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_9_62 Сильний бренд роботодавця є інструментом формування довгострокових конкурентних переваг організації на ринку праці. Мета роботи - розробка концептуальної моделі бренда роботодавця та її складових. Запропоновано авторську модель побудови бренда роботодавця. Дана модель має три платформи: індивідуальність, позиціонування, сила. Першим кроком при побудові бренда роботодавця є визначення індивідуальності бренда. На основі індивідуальності розробляється стратегія та інструменти позиціонування бренда роботодавця. Результатом позиціонування є формування сильного бренда роботодавця, яке виражене в залученні та утриманні кваліфікованих співробітників. Питання побудови бренда роботодавця є новим для вітчизняної наукової думки, тому модель, запропонована в статті, є актуальною та корисною. Напрямком для подальшого розвитку даної теми є розробка системи оцінювання ефективності побудови бренда роботодавця.
|
8. |
Мокіна С. М. Підходи до розуміння та визначення поняття бренда роботодавця [Електронний ресурс] / С. М. Мокіна // Бізнес Інформ. - 2014. - № 2. - С. 238-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_2_43 Мета роботи - дослідження існуючих підходів до визначення поняття "бренд роботодавця" та формування авторського комплексного підходу до визначення даного поняття. Проаналізовано та узагальнено підходи багатьох зарубіжних і вітчизняних вчених до визначення поняття бренда роботодавця. Даний аналіз дозволяє сформувати достатньо повне розуміння поняття "бренд роботодавця", яке є відносно новим для українського наукового та бізнес-середовища. Серед основних понять, що характеризують думку спеціаліста про компанію, виділено імідж роботодавця, бренд роботодавця, репутацію роботодавця. У результаті дослідження запропоновано схематичне зображення формування даних категорій у думках спеціалістів на ринку праці - від повної необізнаності про компанію-роботодавця до виникнення бажання рекомендувати компанію іншим як привабливе місце роботи. Запропоновано не ототожнювати поняття іміджу, бренда та репутації роботодавця й використовувати їх у комплексі. Наведено авторські визначення даних понять. Подальший розвиток даної теми запропоновано проводити в напрямку дослідження факторів привабливості роботодавця та внутрішньофірмових інструментів формування бренда роботодавця.
|
9. |
Мокіна С. М. Інструменти формування привабливого бренду роботодавця [Електронний ресурс] / С. М. Мокіна // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2014. - № 4(1). - С. 141-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2014_4(1)__27
|
10. |
Мокіна С. М. Концепція бренду роботодавця: сутність, функції, класифікація, інструменти формування [Електронний ресурс] / С. М. Мокіна // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2014. - № 6(1). - С. 189-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2014_6(1)__38
|
11. |
Мокіна С. М. Формування команди з управління брендом роботодавця [Електронний ресурс] / С. М. Мокіна, Т. Л. Мостенська // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2012. - № 47. - С. 157-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2012_47_30 Розглянуто основні поняття управління брендом роботодавця. Визначено функції та принципи формування команди зі створення бренду роботодавця. Визначено роль бренду роботодавця у сприйнятті підприємства у зовнішньому середовищі. Обгрунтовано доцільність створення крос-функціональної команди для управління брендом роботодавця.
|
12. |
Мокіна С. М. Обґрунтування цілей та переваг формування бренду компанії як роботодавця [Електронний ресурс] / С. М. Мокіна // Економіка і управління. - 2014. - № 1. - С. 43-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2014_1_9
|